عکس های کنسرت انریکه درپاریس
نوشته شده توسط : Ali_OnlyEnrique
عکس هایی از کنسرت دو روز پیش انریکه در زنیت پاریس

 

 

برای دیدن باقی عکس ها به ادامه ی مطلب مراجعه کنید





:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
4فرشته در تاریخ : 1391/1/24/4 - - گفته است :
سلام.وب خوبی دارین.اگر با تبادل بنر موافق هستین لطفاخبرم کنین به وب منم بیاین و در نظر سنجی ها شرکت کنین..راستی در مورد تبادل لینک مبتوانید یه کاره دیگه هم بکنید.برید به قسمت تبادل لینک هوشمن .اول مارو لینک کنین و بعد .برین به قسمت تبادل لینک هوشمند در وب و اونجا وب خودتون را ثبت کنین.ویا اینکه بگین من خودم شمارو لینک کنم. منتظرتون هستم.اینم بنر من هست.اینم ادرس وب رز بلاکم هستwww.ekhc.rozblogfa.com
اینم نام وبم هست(انریکه.کامران هومن.کریس رونالدو)


 انریکه کامران هومن کریس رونالدو






بیا تو نظر سنجی شرکن کن.بهترین خواننده خارجی جهان کیست؟بیا توو کنار وبلاک نظر بده.زود باش


/weblog/file/img/m.jpg
erfan در تاریخ : 1390/4/11/6 - - گفته است :
ویلاگ زیبایی داری اگه وقت کردی به من هم سر بزن کلیپ و کنسرت زیادی از انریکه دارم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: